Mobilny serwis rowerowy – o co chodzi?

28

Gru 2018

Wszyscy kochamy jazdę na naszych rowerach i szkoda nam każdej chwili, w której rower wymaga serwisu. Na szczęście kupując nowy rower możemy liczyć na coraz ciekawsze programy serwisowe, które minimalizują niewygody związane z obowiązkowymi przeglądami, czy naprawami. Jedną z takich opcji jest serwis mobilny, który właśnie dla swoich klientów wprowadza Kross.

Jednym z najważniejszych argumentów na rzecz zakupu nowego roweru jest gwarancja i święty spokój. Dzięki niemu możemy skupić się na tym, co lubimy najbardziej, czyli jeździe na rowerze. Bez zastanawiania się nad pochodzeniem podejrzanych dźwięków w rzekomo „idealnie utrzymanym”, okazyjnie kupionym używanym jednośladzie.

Jednak dzisiaj sam zakup roweru w wygodnym i kompetentnym salonie firmowym to nie wszystko. Jesteśmy coraz bardziej przyzwyczajeni do różnych dodatkowych, wygodnych usług, jakie spotykamy na co dzień przy okazji realizacji różnych czynności. Smartfony pozwalają nam załatwić praktycznie każdą sprawę z dowolnego punktu, a dzięki sklepom internetowym praktycznie nie mamy ograniczeń w dostępie do produktów, których normalnie nie znaleźlibyśmy w naszej okolicy.

Czy w związku z tym można wymyślić sposób na to, aby również eksploatacja roweru zakupionego np. poprzez sklep internetowy była wygodna i mobilna? Oczywiście, że można. Tak właśnie ma działać usługa serwisu mobilnego Kross.

Jak to działa?

Sprawa jest prosta. Jeśli kupiliśmy fabrycznie nowy rower Kross u dealera, lub przez internet to oczywiście objęty on jest gwarancją. Dzięki niej mamy pewność, że w razie wystąpienia jakichkolwiek usterek technicznych nie pozostaniemy pozostawieni samym sobie. Za naprawę roweru odpowiedzialny będzie autoryzowany serwis.

Jednak w przypadku standardowej procedury wymaga się od nas, abyśmy po stwierdzeniu podejrzanego zachowania jakiegoś elementu udali się z rowerem do autoryzowanego serwisu. Te działają naprawdę sprawnie, jednak wyprawa taka wymaga od nas poświęcenia nieco czasu na dotarcie do serwisu. Na miejscu często nie ma możliwości zajęcia się naszym rowerem od ręki. Tracimy wtedy bezcenne dni jazdy na naszym ukochanym jednośladzie.

W przypadku usługi serwisu mobilnego Kross sprawa jest znacznie prostsza. Wystarczy zgłosić fakt zaistnienia usterki (lub podejrzanego zachowania jakiegoś podzespołu roweru) poprzez formularz na stronie my.kross.pl. Następnie skontaktuje się z nami przedstawiciel działu reklamacyjnego, który umówi wizytę serwisu mobilnego.

I tu właśnie zaczyna się magia. Nie musimy pakować roweru, ani zawozić go do serwisu. W umówionym czasie pod wskazany przez nas adres dotrze serwis mobilny, a wykwalifikowany mechanik od ręki dokona oględzin roweru. Jeśli zostanie stwierdzona usterka objęta gwarancją, serwisant spróbuje dokonać naprawy od razu, na miejscu. Jeśli usterka będzie bardziej poważna, rower zostanie odebrany do serwisu gwarancyjnego, a po wykonaniu naprawy dostarczony z powrotem do nas.

Oczywiście wszystkie czynności serwisowe objęte gwarancją są bezpłatne. My pokrywamy jedynie koszt dojazdu serwisu mobilnego. Jest on aktualnie dostępny w Warszawie (koszt dojazdu 56 zł) i we Wrocławiu (50 zł). Jednak to dopiero początek – marka Kross chce program rozwijać dalej, tak aby wygodna forma gwarancyjnego serwisu roweru była dostępna dla jak największego grona klientów.

Top